Kotielämää - kirppislöytöjä - käsintehtyä - pihahommia - kaikkea kotoisaa

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Laita hyvä kiertämään

Nyt on aika tarttua tähän hauskaan haasteeseen. Olen ollut mukana vastaavanlaisessa Facebookissa ja todennut, että on melkein yhtä kiva lähettää paketteja, kuin saada niitä. Kolmelle ensimmäiselle on siis luvassa jotain minun itse värkkäämääni!



En nyt kuitenkaan mitään elektroniikkavärkkäyksiä lähettele, vaan varmaankin jotain pehmeää tällä kertaa...

Säännöt ovat tälläiset:

-laita hyvä kiertämään sanoin ja teoin
-kolme ensimmäistä kommentoijaa voi osallistua haasteeseen
-jokainen heistä saa minulta jouluun mennessä pienen yllätyspaketin
-jatka haastetta omassa blogissa eteenpäin

6 kommenttia:

  1. Tämä on aivan ihana tapa saada ja tehdä hyvää! Olen jo osallistunut tähän syksyllä, niin kiva olisi osallistua taas, mutta nyt olen tehnyt vain "täsmä hyökkäyksiä" ja laittanut yllättäen jotain kivaa pientä liikkelle ;-d
    Ainakaan tuotostesi ihanuuden puuttesta ei voi syyttää ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rouva Kivitikka! Voit saada paketin, vaikket enää haluaisi uutta kierrosta blogiisi. Haluatko postia!

      Poista
  2. Osallistuin sinun hyvä kiertää-juttuusi:) ja laitan tämän omassa blogissani myös kiertämään, jos ken haluaisi osallistua ja jatkaa tätä eteenpäin.
    Söhköpostiosoitteeni on
    pirkitta at luukku piste com . saat minulta sieltä osoitteeni jos laittelet mulle sähköpostia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa! Kyselen sinulta osoitetiedot sitten, kun pakettisi on valmiina.

      Poista
    2. Minä täällä kuumeisesti odottelen jo mitä sie mulle väsäät :) :)

      Poista
  3. Minullapa ei ole blogia :-( mutta hyvän kierrättäminen on aina hyväksi! T. Kirsi Ratilainen

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Poikkeathan toistekin luokseni!